پنجشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Thu 16 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۶ ، ساعت ۰۹:۲۹:۵۰

با هدف ارتقا کیفیت سوخت بانکرینگ
قرارداد همکاری پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش امضا شد

باشگاه خبری فراساحل: قرارداد مطالعاتی با موضوع بهبود و ارتقا کیفیت سوخت بانکرینگ بین پژوهشگاه صنعت نفت و شرکت ملی نفتکش ایران امضا شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی نفت ایران، قرارداد همکاری با موضوع «بررسی روش‌های نوین و ارائه راهکارهای بین‌المللی جهت بهبود و ارتقا کیفیت سوخت بانکرینگ و کاهش آلاینده‌ها» بعدازظهر چهارشنبه، ۲۸ تیرماه میان حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت و سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران امضا شد. حمیدرضا کاتوزیان، رئیس پژوهشگاه صنعت نفت در این نشست این قرارداد را فرصت مغتنمی دانست و افزود: امیدواریم با این همکاری گام های موثری در جهت پیشبرد اهداف شرکت ملی نفتکش ایران و تحقق برنامه های پژوهشگاه صنعت نفت برداشته شود. 

وی پژوهشگاه صنعت نفت را بازوی تحقیقاتی صنعت نفت اعلام و تصریح کرد: هدف اصلی ما کمک به شرکت هایی است که نیاز به مطالعات و تحقیقات دارند. کاتوزیان با اشاره به معاهدات بین المللی که در مصرف گازهای گلخانه ای محدودیت ایجاد ‌می‌کنند، گفت: برای پایداری در عرصه بین المللی، باید برای تصفیه سوخت های فسیلی تلاش کنیم. سیروس کیان ارثی، مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران نیز در این نشست با تاکید بر اهمیت مسائل مربوط به سوخت نفتکش ها، گفت: با توجه به کنوانسیون های بین المللی، میزان سولفور موجود در سوخت نفتکش ها تا سال ٢٠٢٠ باید به نیم درصد برسد. وی ادامه داد: پس از انجام برنامه ریزی های لازم، شرکت ملی نفتکش ایران مطالعات تصفیه سوخت نفتکش ها و کاهش میزان سولفور آن ها را به پژوهشگاه صنعت نفت به عنوان بزرگترین مرکز تحقیقاتی در خاورمیانه سپرد. کیان ارثی در پایان ابراز امیدواری کرد: این مطالعات نه فقط برای شرکت ملی نفتکش، بلکه در سطح بین المللی خواهد بود و امیدواریم بتوانیم از این همکاری دو جانبه بهره برداری کافی را داشته باشیم.



  کد خبر : 4069
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :